سایت تخصصی حسابداران خبره ایران

ارائه مطالب تخصصی حسابداری و حسابرسی و قوانین

سایت تخصصی حسابداران خبره ایران

ارائه مطالب تخصصی حسابداری و حسابرسی و قوانین

آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ۷ آذر برگزار می‌شود


آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ۷ آذر برگزار می‌شود


سلامت نیوز : رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، از آغاز ثبت‌نام آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از ۲۵ آبان خبر داد و گفت: این آزمون هفتم آذر برگزار می‌شود.

غلامرضا حسن زاده در گفت وگو با فارس گفت:بیست و سومین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ساعت 9 صبح روز 7 آذر برگزار می شود.

وی ادامه داد: این آزمون در یکی از دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مستقر در شهر تهران برگزار می‌شود و داوطلبان برای ثبت نام از ساعت 18 روز 25 آبان تا ساعت 23 روز 30 آبان به سایت سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.

حسن زاده گفت: داوطلبان باید پیش از ثبت نام اینترنتی، در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شوند، واجد شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون جایابی هستند.

وی در مورد روش ثبت نام اینترنتی نیز گفت: داوطلبان باید به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir  مراجعه کنند و پس از مراجعه به پیوند بیست و سومین دوره آزمون جایابی، پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام، ارسال مدارک، تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری، مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی را ارائه دهند.

دبیر سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون روزهای سه شنبه و چهارشنبه 5 و 6 آذر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد